Gezocht: enthousiaste Locatieleider voor ons logeerhuis

Stichting KanZ is een kleinschalige zorgaanbieder in Heerhugowaard. Wij werken in kleine groepen met een hoge personele bezetting. Hierdoor is er veel ruimte voor individuele aandacht. De organisatie werkt efficiënt en heeft korte lijnen naar de medewerkers. Daarnaast is de betrokkenheid van de ouders een belangrijk uitgangspunt voor onze organisatie.

Stichting KanZ is bezig met het opzetten van een kleinschalig logeerhuis in Heerhugowaard-De Noord waar we een fijne plek willen bieden aan max. 5 kinderen of jongvolwassenen met een (meervoudige) beperking tijdens de weekenden en ook doordeweeks bij voldoende vraag. Hiervoor zijn wij per direct (uiterlijk 1 september 2020 maar liefst eerder) op zoek naar een:

Locatieleider logeren (12-24 uur per week)

met ervaring in de gehandicaptenzorg die past in de rol van locatieleider. Aan jou de uitdagende taak om het logeerhuis op te starten en te laten groeien en om vervolgens, samen met je collega's, kwalitatief de beste zorg op maat te kunnen bieden. Je hebt een positieve instelling, passie voor onze doelgroep, bent enthousiast en weet van aanpakken.

Wij bieden een voorlopig contract (6 maanden) voor 12 – 24 uur, met mogelijkheid tot verlening en zicht op een vaste aanstelling, bij gebleken geschiktheid én slagen van het logeerhuis. In de eerste maanden zal je minder uren werken, zodra het logeerhuis opent zullen dit er meer worden. Je werk zal (groten)deels in de weekenden en schoolvakanties plaatsvinden. Je uren en dagen kan je flexibel inplannen. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Gehandicaptenzorg (FWG 50).

De taken van de locatieleider bestaan o.a. uit:

• Samenstellen van een team van logeerbegeleiders.
  • Ouders van de logés begeleiden bij de aanmelding en het opstellen van de zorgovereenkomst.
  • Samen met de ouders een zorgplan opstellen en protocollen t.b.v. medicatie, epilepsie, sondevoeding, etc. vastleggen en uitwerken in een gedegen registratiesysteem.
  • Enkele uren per week meewerken tijdens de logeerdiensten.
  • Budgetten bewaken.
  • Uren registratie bijhouden
  • Facturen opstellen.
  • Leidinggeven aan het team.
  • Planningen maken.
  • Roosters opstellen.
  • Zorgdragen voor een fijne sfeer voor ouders, kinderen en medewerkers.
  • Verantwoordelijkheid dragen voor de kwaliteit van de geboden zorg.
  • De dagelijkse leiding nemen.

Kortom: Ben je op zoek naar een leuke, afwisselende en leerzame functie in de gehandicaptenzorg? Wil je samen met ons deze uitdaging aan gaan om het logeerhuis te starten? Heb je HBO werk- en denkniveau en een afgeronde opleiding in de Gehandicaptenzorg? Heb je ervaring in het werken met kinderen en (jong)volwassenen met een meervoudige beperking? Heb je ervaring of een opleiding m.b.t. leidinggeven/managen in de zorg of ben je bereid deze te volgen?
Denk je dat je past binnen onze organisatie en spreekt onze visie je aan?
Zorg jij er straks samen met je team voor dat de ouders met een gerust hart de zorg voor hun kind aan ons kunnen toevertrouwen en dat de logés een fijne tijd hebben?

Solliciteer dan!

Brief en CV kan je mailen naar:
Stichting KanZ Heerhugowaard
T.a.v. Christiaan Kwint
info@stichtingkanz.com

Solliciteren kan tot en met 5 juli a.s. en de gesprekken worden gehouden op 8 en 9 juli 2020

Voor nadere informatie over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Christiaan Kwint via de mail of via 0655217585. Voor algemene informatie over stichting KanZ verwijzen we je naar: www.stichtingkanz.com

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld