Raad van Toezicht

Gertjan Kleinpaste (voorzitter)

Gertjan Kleinpaste is gevestigd als "ondernemer in onderwijsland" in Dordrecht en hij is één van de kernleden van "Onderwijs van de toekomst". Hij houdt zich bezig met onderwijsinnovatie vanuit de opvatting van "gepersonaliseerd leren". Hij traint en begeleidt teams die een veranderingsproces willen doorvoeren of die samen nadenken over hun missie en strategie. Hij is één van de vaste bloggers op de website www.hetkind.org

“Aan stichting KanZ werkt ik mee, omdat ik vindt dat ouders - zoals bij KanZ gebeurt - veel meer zelf de regie over het leren en de ontwikkeling van hun kinderen zouden moeten willen vormgeven.”

Teun Oosterbaan (secretaris)

Teun is in het dagelijks leven adviseur bij the Beagle Armada, waar hij instellingen in de langdurige zorg adviseert over de inrichting van bedrijfsondersteunende processen, met name administratieve en financieel-economische processen. Hij kijkt daarbij naar aspecten van organisatie, mensen en ICT. Teun heeft een wetenschappelijke achtergrond, en is in 2012 gepromoveerd op een bestuurskundig onderzoek naar de elektronische uitwisseling van gegevens tussen (overheids) organisaties.

“Mijn inzet voor de stichting KanZ is ingegeven door maatschappelijke betrokkenheid in het algemeen, en betrokkenheid bij het initiatief van Marieke en Christiaan in het bijzonder. Dit soort ontwikkelingen is zeer gewenst en relevant, en daaraan een steentje bij te kunnen dragen is een hele eer.”

Ester Leibbrand

Ester werkt als loopbaanbegeleider dagelijks met mensen met beperkingen en onderschrijft de gedachte dat de maatschappij inclusief moet zijn.

“Stichting Kanz, werkt hier actief aan en stimuleert zo het samenspel en samenleven van meervoudig gehandicapte kinderen en andere kinderen. De wijze waarop zij dit drempelverlagend aanbiedt, draag ik daarbij een warm hart toe. Ik wil mijn bestuurlijke expertise graag inzetten en ervoor zorgen dat deze stichting alle kansen kan gaan benutten.”

Sjaak Vrieling

Sjaak heeft een passie voor ondernemen en ondernemers. Als Business consultant adviseert hij bedrijven en organisaties die in financiële onzekerheid verkeren.

Hans Romeyn

Hans is momenteel burgemeester van Heiloo. Hij heeft een schat aan bestuurlijke ervaring die hij in diverse besturen en commissies inzet.