Bevlogen groepsleid(st)er met onderwijsbevoegdheid gezocht

Wij zoeken per 1 januari 2019 een bevlogen groepsleid(st)er m/v mét onderwijsbevoegdheid.

Voor de KanZ-klas (een klas voor kinderen met een (meervoudige) beperking) in de Montessorischool Heerhugowaard zoeken we een bevlogen, enthousiaste, zorgzame en open-minded groepsleider/ -leidster (leerkracht) met affiniteit met de doelgroep, voor 2 1/2 dag per week, gedurende de schoolweken.
Als groepsleider/ -leidster ben je, samen met je naaste collega’s, verantwoordelijk voor het onderwijsaanbod aan de 6 kinderen in deze klas.

De kinderen in de KanZ-klas hebben meestal een meervoudige beperking, waarbij zowel sprake kan zijn van fysieke, cognitieve, zintuigelijke en sociaal-emotionele uitdagingen. Daardoor hebben deze kinderen een uiteenlopende onderwijs- en zorgvraag. De groep is verticaal samengesteld en de leeftijden variëren momenteel van 5 tot 12 jaar.

De kinderen in onze klas krijgen een passend onderwijs- en zorgaanbod. We werken met individuele Onderwijs-Zorgplannen, gebaseerd op de leerlijnen uit het speciaal onderwijs (met name de Plancius leerlijn voor EMB leerlingen en de ZML leerlijn).
Daarnaast is inclusief onderwijs een van de belangrijkste uitgangspunten van onze organisatie. We bereiken dit door, waar het kan, samen te werken met de andere groepen en leerlingen van de school.

De KanZ-klas is een uniek resultaat van de samenwerking tussen Stichting KanZ Heerhugowaard, Montessorischool Heerhugowaard en Stichting De Blauwe Loper. De kinderen in de KanZ-klas zijn ingeschreven als leerling van de Montessorischool. De school en daarmee de Blauwe Loper zijn eindverantwoordelijk voor de kwaliteit van onderwijs. Stichting KanZ voert dit aanbod, in opdracht van de Blauwe Loper, uit.
Je komt als groepsleider-/ leidster in dienst van Stichting KanZ en valt hiermee onder de CAO Gehandicaptenzorg. Mogelijk worden de contracten in de toekomst overgenomen door de Blauwe Loper.

Wat bieden wij:
- Een uitdagende baan waarin onderwijs en zorg samenkomen
- Een baan binnen een kleine organisatie, waarbij veel tijd en ruimte is voor individuele aandacht voor de kinderen
- Een baan waarbij je korte lijntjes hebt met de ouders
- Een groep met fijne collega’s met wie je dagelijks intensief samen zal werken
- Heel veel mooie momenten van verwondering
- Een tijdelijke aanstelling voor 7 maanden, met zicht op verlengingen en omzetting in een vaste aanstelling
- Een aanstelling op basis van de CAO Gehandicaptenzorg FWG 45

Wat vragen wij?
- Je bent onderwijsbevoegd (PABO), eventueel aangevuld met een akte voor het Speciaal Onderwijs
- Je hebt, bij voorkeur, kennis van en werkervaring in de (gehandicapten) zorg
- Je hebt affiniteit met de doelgroep
- Je staat open voor nieuwe inzichten op het gebied van onderwijs en zorg
- Je wil je daar, samen met ons, in blijven ontwikkelen
- Je denkt in mogelijkheden
- Je kan het zien! (Zie filmpje)

Denk jij, na het lezen van deze vacature, maar vooral na het zien van het filmpje dat jij bent wie wij zoeken?

Reageer dan voor 5 december via:
info@stichtingkanz.com

We zien je reactie héél graag tegemoet!

Filmpje Kan jij Zien wat ik kan?