Zorgmedewerker 24 tot 32 uur

Zorgmedewerker gezocht voor 24 tot 32 uur per week

Vanwege de groei van het KanZ zzz Logeerhuis en de start van een derde KanZ klas zijn wij, met ingang van augustus 2021, op zoek naar een zorgmedewerker voor 2 vaste dagen doordeweeks en afwisselend in de weekenden en schoolvakanties.

In de KanZ klassen op het IKC Oudkarspel krijgen leerlingen (4 t/m 14 jaar) met een (meervoudige) beperking onderwijs op maat maar ook de benodigde zorg en begeleiding. Je zal voornamelijk werkzaam zijn in de klas De Verkenners, de klas voor onze jongste leerlingen (4 t/m 8 jaar). In de klas werk je nauw samen met de leerkracht en leerkrachtondersteuner, samen dragen jullie zorg voor het onderwijs- en zorgaanbod voor ‘jullie’ kinderen. Daarnaast maak je natuurlijk ook deel uit van een enthousiast, divers en fijn team.
Je werkt gedurende de schoolweken 2 vaste dagen (ma/vr) in de klas.

In het KanZ-zzz logeerhuis in Heerhugowaard de Noord bieden we logeer- en vakantieopvang aan kinderen en jongvolwassen met een (meervoudige) beperking. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat onze logés een fijne tijd hebben. Je werkt in het logeerhuis wisselende diensten gedurende de weekenden (meestal om de week) en de schoolvakanties. Hierbij horen ook slaapdiensten. Je rooster wordt in overleg met de locatieleider Logeren opgesteld.

Wil jij:
- Kinderen met een (meervoudige) beperking stimuleren en begeleiden in hun ontwikkeling?
- Onze kinderen zowel individueel als in groepsverband begeleiden bij diverse activiteiten?
- Bijdragen en uitvoering geven aan de in het (Onderwijs-) Zorgplan gestelde doelen en afspraken?
- Bijdragen aan een veilige en prettige sfeer op de groepen en locaties waar je werkt?
- Zorgen voor het welzijn van de kinderen en ze ondersteunen bij hun persoonlijke verzorging?
- Bijdragen aan een prettige werksfeer in onze teams?
- Een afwisselende baan waarbij je op twee locaties en zowel doordeweeks als in het weekend wordt ingezet?

Heb jij:
- Een afgeronde opleiding op MBO niveau 3/4 MMZ/ Verzorgende IG/ Verpleegkunde?
- Ervaring en/of affiniteit met onze doelgroep?
- Kennis van en ervaring met epilepsie, het toedienen van medicatie en sondevoeding?
- Een groot verantwoordelijkheidsgevoel?
- Een goed gevoel voor humor?
- Inlevingsvermogen en geduld?
- Geen moeite met schakelen tussen twee locaties en teams?

Denk je dat je past binnen onze organisatie en spreekt onze visie je aan?

Solliciteer dan!

Arbeidsvoorwaarden:
Wij bieden je een voorlopig contract (12 maanden) voor minimaal 24 en maximaal 32 uur per week. Bij gebleken geschiktheid word je contract verlengd en mogelijk omgezet in een vaste aanstelling.
De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Gehandicaptenzorg 2019 – 2021. Deze functie valt in FWG 35.

Je kan je motivatie en cv. richten aan: Christiaan Kwint – Directeur Stichting KanZ Heerhugowaard info@stichtingkanz.com o.v.v. sollicitatie zorgmedewerker

Solliciteren kan tot 7 juli 2021. De eerste gesprekken zullen plaatsvinden in de week van 12 juli op de locatie Logeren.