Zorgmedewerker 24 uur per week

Zorgmedewerker gezocht voor gemiddeld 24 uur per week

Vanwege de groei van het KanZ zzz Logeerhuis en de uitbreiding met een VO KanZ klas zijn wij, met ingang van 1 september 2022, op zoek naar een gemotiveerde zorgmedewerker voor 3 vaste dagen doordeweeks en afwisselend in de weekenden en schoolvakanties.

In de KanZ klassen op het IKC Oudkarspel krijgen leerlingen (4 t/m 18 jaar) met een (meervoudige) beperking onderwijs op maat maar ook de benodigde zorg en begeleiding. In de klas werk je nauw samen met de leerkracht en leerkrachtondersteuner, samen dragen jullie zorg voor het onderwijs- en zorgaanbod voor ‘jullie’ kinderen. Daarnaast maak je natuurlijk ook deel uit van een enthousiast, divers en fijn team binnen het IKC Oudkarspel. Voor onze nieuw te starten VO klas zoeken we een echte aanpakker die de samenwerking tussen het Voortgezet Onderwijs en dagbesteding mede wil vormgeven.

In het KanZ-zzz logeerhuis in Heerhugowaard de Noord bieden we logeer- en vakantieopvang aan kinderen en jongvolwassen met een (meervoudige) beperking. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat onze logés een fijne tijd hebben. Je werkt in het logeerhuis wisselende diensten gedurende de weekenden (2 weekenden per maand).Hierbij horen ook slaapdiensten. Je werkt volgens een vast rooster zodat je voor het hele jaar weet welke weekenden je werkt.

Wil jij graag:
- Onze VO leerlingen met een (meervoudige) beperking stimuleren en begeleiden in hun ontwikkeling?
- Bijdragen aan een mooie samenwerking tussen het Voorgezet Onderwijs en dagbesteding?
- Bijdragen aan een zo inclusief mogelijk onderwijs- en zorgaanbod?
- Bijdragen aan een veilige en prettige sfeer op de groepen en locaties waar je werkt?
- Zorgen voor het welzijn van de kinderen en ze ondersteunen bij hun persoonlijke verzorging?
- Bijdragen aan een prettige werksfeer in onze teams?
- Een afwisselende en uitdagende baan waarbij je op twee locaties en zowel doordeweeks als in het weekend wordt ingezet?

Heb jij:
- Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4 die past bij deze vacature?
- Ervaring en/of affiniteit met onze doelgroep?
- Kennis van en ervaring met epilepsie, het toedienen van medicatie en sondevoeding?
- Een groot verantwoordelijkheidsgevoel?
- Een goed gevoel voor humor?
- Inlevingsvermogen en geduld?
- Geen moeite met schakelen tussen twee locaties en teams?
- Een rijbewijs?

Solliciteer dan!

Arbeidsvoorwaarden:
Wij bieden je een voorlopig contract (12 maanden) voor gemiddeld 24 uur per week. Bij gebleken geschiktheid en onveranderde omstandigheden word je contract verlengd en mogelijk omgezet in een vaste aanstelling.
De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Gehandicaptenzorg 2019 – 2021. Deze functie valt in FWG 40.

Je kan je motivatie en cv. richten aan: Christiaan Kwint – Directeur Stichting KanZ Heerhugowaard info@stichtingkanz.com o.v.v. sollicitatie zorgmedewerker

Solliciteren kan tot 1 juni 2022. De eerste gesprekken zullen plaatsvinden in de week van 6 juni.

Voor algemene informatie over stichting KanZ ga je naar: www.stichtingkanz.com