Steun Stichting KanZ Heerhugowaard

Stichting KanZ Heerhugowaard is een kleine stichting die zich inzet voor kinderen met een (meervoudige) beperking. Wij doen dit door het aanbieden van volledig verzorgde weekenden met professionele 1-op-1 begeleiding  om zo de ouders, broertjes en zusjes van het zorgintensieve kind tijdelijk te ontlasten.

Daarnaast zijn wij op 1 september 2015 gestart met onze KanZ-klas. In een aangepast klaslokaal binnen een gewone basisschool bieden wij passend en inclusief onderwijs mét zorg op maat, aan kinderen die niet 'gewoon' naar school kunnen vanwege hun intensieve zorgvraag of beperking.

Omdat wij geen winst maken op onze activiteiten en daarom voor een deel afhankelijk zijn van subsidies, giften, donaties en sponsoring, vragen wij u om ons daarbij te helpen.

Met uw bijdrage kunt u concreet iets voor ons mogelijk maken zoals;

• Zwemlessen met 1 op 1 begeleiding
  • Muziektherapie
  • Therapeutisch paardrijden
  • Uitstapjes tijdens de weekenden